nedjelja, 3. prosinca 2017.

Moj najdraži film



Robert De Niro

Moj najdraži film je: Legennde u Vegasu. Režirao ga je Jon Turteltaub. Glavni glumci su: Morgan Freeman, Robert De Niro, Michael Douglas i Kevin Kline. Radi se o tome da troje staraca idu na momačku večer svoga prijatelja u Las Vegas. Paddy(Robert De Niro) i Billy(Michael Douglas), koji se ženi, su u svađi jer Billy nije došao na sprovod Paddyeve žene. Oni se u Vegasu stalno svađaju, ali se odluče odmoriti i krenu igrati ajnc. Tamo su čuli jednu pjevačicu u koju su se zaljubili i Paddy i Billy. Svađa je tada postala još veća. Archie(Morgan Freeman) i Sam(Kevin Kline) su smirili oboje i pustili da pjevačica odabere. Ona je odabrala Billyija pa je Paddy bio tužan. Za godinu dana Paddy je pronašao ljubav te su se on i Billy pomirili.


 Meni se film svidio jer je cijeli film napet. Ima puno humora. Svidjelo mi se to što su u filmu svi moji dobri glumci, pogotovo Morgan Freeman. Makar Morgan Freeman nije skroz glavni glumac, svi su odlično glumili i sve mi se svidjelo. 

Michael Douglas




Nema komentara:

Objavi komentar