subota, 9. prosinca 2017.

Simon Cowell

Simon Cowell

Simon Cowell je rođen 7.10.1959. u Londonu. On je televizijski sudac i producent. 1995. je nagovorio dva glumca (Robsona Greena i Jeroma Flynna) da s njim snime pjesmu "Unchained Melody".


 Duo Robson i Jerome su uskoro postali broj jedan u Velikoj Britaniji. Postao je najprodavaniji singl iz 1995. Cowell im je bio zahvalan, pa je izjavio da su mu zaradili prvi milijun. Od 2001. je bio sudac u žiriju raznim serijama. 2001. je bio sudac u Pop Idolu. Još je bio sudac u: American Idolu, World Idolu, X Factoru... 


2004. i 2010. ga je jedan časopis svrstao među 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu. Još ga je jedan časopis svrstao na listu 100 najmoćnijih ljudi u Velikoj Britaniji. Sada ima 58 godina.

Broj komentara: 6:

  1. Ja sam ga vidjela kao suca u Britan's got talent,zanimljiv ti je post. I imaš lijepi blog ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam ga isto vidjela kao suca u Britan's got talent, ali definitivno nisam znala da je bio na listi 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu. Vrlo zanimljivo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam ga isto vidjela u Britan's got talent!!

    OdgovoriIzbriši
  4. JAKO LIJEP POST IMAŠ JAKO ZANIMLJIVE INFORMACIJE!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično samo nastavi jako mi se sviđa to što radiš.

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam ga vidjela u Britan's got talent jako mi se sviđa tvoj blog i kako pišeš samo tako nastavi dalje :)

    OdgovoriIzbriši